Abel Tasman National Park is just gorgeous!

Kia Ora!!

Vanmorgen een wat mindere start van wederom een gave dag! Ik reed rustig op de snelweg gemiddeld 100 en voor mij reed een auto en achter me was een auto al een tijdje aan het bumper kleven.. Op een gegeven moment stond er een politie auto aan de zijkant en de auto voor mij vol op zijn rem waardoor ik op moest remmen en de auto achter mij ook, met als gevolg dat de politie met gillende sirenes achter ons aan kwam. We gingen alle drie aan de kant, maar toen de politieagenten naar mij en de voorste auto liepen, reed de achterste auto door! Na een waarschuwing dat ik meer afstand moet houden terwijl het niet mijn schuld was, kreeg ik ook nog eens een boete van NZD 150.. Great!!! Ik hoop dat die andere auto ook nog een beetje krijgt. Mijn lesje weer geleerd dus ogen open, afstand houden en niet laten opjagen door andere debielen! Hihi.

Na het hele gedoe aangekomen in Kaiketeriri ofzo iets hahaha! Waar ik om half 1 de watertaxi had naar Medlands beach in het Abel Tasman National Park! Het was ongeveer 45 minuten varen en ik zat boven op het dek te genieten van het prachtige uitzicht! We stopten onderweg bij een grote rots die in tweeën was gesplitst en niemand is er tot nu toe achter gekomen hoe dat gekomen is. Daarna een stop bij rotsen waar je zeeleeuwen kon zien! Zooo mooi om te zien! Allemaal mama's met kleintjes! Echt schattig! Na de zeeleeuwen gedag te hebben gezegd, vaarden we door naar Medlands beach waar ik van de boot af ging. Super klein strandje, maar oh zo mooi!!! Ik ben het bos ingelopen zonder kaartje, want die was ik vergeten, haha, maar ik wist dat er ergens een swing bridge was en ik heb hem na 1,5 uur lopen gevonden! Super gaaf!! Een lange brug aan touwen die alle kanten op ging als je erover heen liep. Er mochten maar 5 mensen tegelijkertijd op haha! Onder de brug was de zee echt schitterend mooi en je kon de bodem zien zo helder was het! Beautiful!!!!

Na een tijdje op de brug te hebben gestaan ben ik teruggelopen naar Bark Bay waar ik heerlijk neerplofte op het witte strand in de zon!!! Geen sandflies, maar wel heel veel hommels!! Met mijn schoen in de aanslag ging ik liggen op het strand om een beetje bruin te bakken haha! Na wat geping pong met hommels met twee jongens en drie meiden die naast me zaten, had ik wel weer meteen contact! Gekletst en veel gelachen! Vooral om iedereen die in 1 hand een schoen of slipper had om af en toe om zich heen te slaan, hihi! Nadat we er genoeg van hadden, zijn we het water in gesprongen en hebben heerlijk gezwommen!! Rond 4 uur ben ik weer teruggelopen naar Medlands beach om vervolgens om half 5 we opgehasld te worden door de boot. Gelukkig kwam die om 5 uur aankakken en waren ze me niet vergeten!! Rond 17.45 uur terug bij mijn auto en teruggereden naar Richmond waar ik nu op een soort camping zit, maar er staan ook een paar huisjes. Grappig!!! Brengt echt dat camping gevoel terug van vroeg. Met mijn 'kleine' broertje en mijn opa & oma naar de camping, altijd lachen! En ook later met mijn pap, mams en Lorenzo naar Spanje of Italie! Spelletjes spelen 's avonds als het donker is met een kaarsje aan, lekker zwemmen of op het strand liggen. Als je er over nadenkt dan mis je die tijden echt!! Nu zit ik hier in mijn uppie.. Niet heel erg, want ik heb echt de beste tijd van mijn leven!! Ik geniet van alles en iedereen om me heen!

Morgen ga ik naar de pancake rocks! Ik ben benieuwd! Nee helaas je kunt ze niet eten, hahaha, maar ze lijken op pannenkoeken?! Houd Facebook in de gaten voor de foto's en laat een berichtje achter in mijn gastenboek, want ik lees ze allemaal! Super leuk! :)
Voor nu weltrusten!

Kia Kaha!

Kimberley

Ria Wannee 02-02-2013 11:21

Leuke dag weer, behalve die stomme bekeuring. Er is niks gebeurd, dat is het belangrijkste. Slaap maar lekker in je villa. Haha
Liefs oma en opa

Heleen Wals 02-02-2013 12:37

Wat maak je toch veel mee! Die swingbrug was dus inderdaad een touwbrug. Leuk hoor.. Jammer van die bekeuring, maar oma heeft gelijk; er is gelukkig niets gebeurd.Veel pezier maar weer en groetjes, tante Heleen.

Dads 02-02-2013 13:53

Hoi Kimmy
Dat is minder van die bekeuring maar ja had slechter kunnen aflopen.
Je bent weer een ervaring rijker....ik ben nog nooit met gillende sirenes achterna gezeten hahahah

Als ik alles zo lees moet de natuur daar echt geweldig zijn. En zo'n touwbrug is natuurlijk ook uniek. Valt me mee dat je daar niet ging bungee jumpen.

Niets mis met een camping ! Altijd gezellig en brengt toch ook leuke herinneringen boven. Wel benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen

Je bent misschien alleen maar we leven allemaal met je mee. En genieten net zo van je reis en avonturen. En.....gelukkig ben je niet voor één gat te vangen ! Wat een geweldig avontuur en ervaring.

Blijf schrijven ! En let op in de auto. Blijkbaar geeft de aanwezigheid van politie daar een schrik reactie.

Veel plezier
Xxx

Mama 02-02-2013 16:44

Hoi, hoi, weer zo'n ontzettend leuke, gezellige dag. Je kunt je haast niet voorstellen dat het morgen misschien wel echt gaat regenen ... Het is allemaal zo extra mooi als de zon schijnt! Dat van die bekeuring blijft vervelend, maar laat het achter je, zonde van je tijd en energie om je er te lang druk over te maken. Blijf lekker genieten en zoals pap al zegt, wij genieten hier met je mee! Dikke kus SMAK

Sandra 02-02-2013 18:38

Sommige dingen moet je dan weer niet van je vader(is volgens Teun ook zo'n bumperklever)overnemen,ha,ha. Je geniet nog met volle teugen en zo hoort het ook! Blijf genieten en groetjes vanuit " het witte wonderland "Ischgl.

tante Tini en oom Fons 03-02-2013 08:26

We zitten lekker aan de koffie van je verhaal te genieten en kijken uit naar de volgende aflevering veel plezier en doe voorzichtig en wat die bekeuring betreft eens moet de eerste keer zijn en het is gelukkig goed afgelopen groetjes tante Tini en oom Fons

Mia,Geurt Zweegman 03-02-2013 17:08

Ik denk dat die camping is waar wij gestaan hebben. Er waren ook kamers of huisjes bijals ik het goed heb,Leuk om die ervaringen te lezen,dan komt bij mij ook weeralles boven. veel plezier x.x.x.